HR specialista

Na pozici HR specialisty hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/á zajistí veškeré administrativně-technické práce v rámci úseku lidské zdroje, bude spravovat personální systém ve společnosti a odpovídat za správnost dat.
  • Máte zkušenosti v oblasti výběru kvalitního personálu?
  • Rád/a komunikujete s lidmi a nebojíte se být v komunikaci aktivní?
  • Nenudí Vás administrativní práce, jako je příprava pracovně právních dokumentů a správa dat v personálním systému?
  • Chcete být součástí nastavování a implementace personálních procesů?
Potom hledáme právě Vás!


Na této pozici Vás čeká:

  • Recruitment (nábor nových pozic do společnosti, replacement, inzerce, organizace a vedení výběrových řízení).
  • Správa personálních dat.
  • Vytváření pracovně právních dokumentů na základě doručených požadavků. Odpovědnost za evidenci pracovně právních dokumentů v souladu s legislativními požadavky.
  • Vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů.
  • Vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů.
  • Komunikace s příslušnými úřady dle pověření nadřízeného (např. správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny apod.).
  • Správa GDPR souhlasů.
  • Evidence podkladů pro ostatní oddělení – nástupy, výstupy, přestupy.
  • Tvorba a správa reportů za úsek HR dle určení nadřízeného.
  • Spolupráce se mzdovou účetní.
  • Při správě systémů a práci s dokumenty a zaměstnanci respektování pravidel nařízení GDPR.
  • Odpovědnost za správu směrnic HR úseku, tzn. zajištění aktuálnosti a pravidelných ročních revizí vždy ve spolupráci s příslušným specialistou v dané oblasti.
  • Práce na projektech a úkolech dle zadání nadřízeného.


K této práci nutně potřebujete:

  • Základní orientace v zákoníku práce.
  • Výborná znalost pravidel českého jazyka – písemná komunikace bez chyb.
  • Uživatelská znalost MS Office.
  • Komunikativnost, asertivita, důslednost.

Co Vám nabízíme?

  • Pravidelnou měsíční mzdu – bez toho by to nešlo.
  • 25 dní dovolené pro Váš odpočinek.
  • 2 sick days pro případ, kdy se nebudete cítit dobře.
  • Stravenky ve výši 120 Kč na den.
  • Odměny při pracovním výročí, životním jubileu, svatbě, narození dítěte.
  • 1x za měsíc masáže pro Váš oddych zdarma.
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění až do výše 4 160 Kč/měsíc.
  • Zvýhodněné pobyty v síti našich hotelů, slevy na firemní produkty v rámci skupiny.
  • Vzdělávání v naší akademii zcela zdarma, zároveň podporujeme i externí vzdělávání mimo naši skupinu.


Na co se u nás můžete těšit?

Na krásné a moderní pracovní prostředí – v Břeclavi stavíme novou centrálu a máme v plánu se stěhovat do konce roku 2021.

Jsme na sítích, mrkněte na nás:

Facebook

LinkedIn

YouTube

Instagram

 

Zaujala Vás nabídka? V tom případě klikněte níže a pošlete nám svůj životopis.

Proč pracovat pro ZFP?

Finanční vzdělávání zdarma
Veškerých vzdělávacích programů v ZFP akademii se jako naši zaměstnanci můžete účastnit zcela zdarma.
Moderní prostředí
K uspokojení z vaší práce přispěje i moderně vybavené a inspirativní pracovní prostředí.
 
Nenecháme vás stagnovat
Vaše kariéra u nás může růst různými směry – záleží jen na vás.
TÝDEN DOVOLENÉ NAVÍC
Protože víme, že i odpočinek je důležitý.
Zvýhodněné služby v hotelích
Jídlo, ubytování, wellness a relaxaci v našich hotelích máte se speciální slevou.
Finanční podpora
Příspěvek zaměstnavatele na životní pojištění a doplňkové penzijní spoření je samozřejmostí.
Sick days
Není vám dnes dobře? Nevadí, neptáme se proč. Prostě jednou za čas můžete říct, že nepřijdete, a nic se neděje.

Začněte tady

Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám základních informací včetně toho, proč byste u nás chtěli
pracovat, a my se vám ozveme.