Office manager

Na pozici Office managera oddělení sekretariátu hledáme novou posilu, která dokáže zajistit bezproblémový chod oddělení a činností s tím spojených, bude zodpovídat za přenos informací svým podřízeným, bude organizovat a koordinovat porady vedení vč. zajištění back office pro představenstvo společnosti, pomůže při organizaci jiných akcí pro zaměstnance.
 
  • Umíte motivovat a efektivně vést kolektiv?
  • Chcete zodpovídat za skupinový výkon a výsledek?
  • Dokážete plánovat a organizovat činnost svou i ostatních?
  • Jste spolehlivý/á a veškerou práci děláte pečlivě a v nejlepší kvalitě?

Pak jste to možná právě Vy, koho hledáme!


Na této pozici Vás čeká:

  • Vedení týmu sekretariátu (tým 4 lidí) a kontrola jejich činnosti.
  • Zajištění fungování sekretariátu (administrativní podpora, kontrola fakturací, správa kalendářů představenstva společnosti).
  • Podpora představenstva a vedení společnosti na poradách (zápisy porad, příprava prezentací a podkladů, zajištění občerstvení).
  • Organizace porad.
  • Hlídání termínů a zajištění dárků na jubilea zaměstnanců.
  • Pomoc při organizaci akcí pro zaměstnance ve spolupráci s marketingem.
  • Správa datových schránek všech společností ZFP.
  • Správa mobilních telefonů vč. SIM karet – objednávky, evidence, kontrola faktur.
  • Předávání služebních vozidel a tankovacích karet.


K této práci nutně potřebujete:

  • Uživatelská znalost MS Office – ve Wordu budete psát zápisy z porad vedení, v PowerPointu budete připravovat prezentace na tyto porady.
  • Dobré organizační dovednosti ověřené praxí.
  • Profesionální přístup a potřebu dotahovat věci do konce.

Co Vám nabízíme?

  • Pravidelnou měsíční mzdu – bez toho by to nešlo.
  • 25 dní dovolené pro Váš odpočinek.
  • 2 sick days pro případ, kdy se nebudete cítit dobře.
  • Stravenky ve výši 120 Kč na den.
  • Odměny při pracovním výročí, životním jubileu, svatbě, narození dítěte.
  • 1x za měsíc masáže pro Váš oddych zdarma.
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění až do výše 4 160 Kč/měsíc.
  • Zvýhodněné pobyty v síti našich hotelů, slevy na firemní produkty v rámci skupiny.
  • Vzdělávání v naší akademii zcela zdarma, zároveň podporujeme i externí vzdělávání mimo naši skupinu.


Na co se u nás můžete těšit?

Na krásné a moderní pracovní prostředí – v Břeclavi stavíme novou centrálu a máme v plánu se stěhovat do konce roku 2021.

Jsme na sítích, mrkněte na nás:

Facebook

LinkedIn

YouTube

Instagram

 

Zaujala Vás nabídka? V tom případě klikněte níže a pošlete nám svůj životopis.

Proč pracovat pro ZFP?

Finanční vzdělávání zdarma
Veškerých vzdělávacích programů v ZFP akademii se jako naši zaměstnanci můžete účastnit zcela zdarma.
Moderní prostředí
K uspokojení z vaší práce přispěje i moderně vybavené a inspirativní pracovní prostředí.
 
Nenecháme vás stagnovat
Vaše kariéra u nás může růst různými směry – záleží jen na vás.
TÝDEN DOVOLENÉ NAVÍC
Protože víme, že i odpočinek je důležitý.
Zvýhodněné služby v hotelích
Jídlo, ubytování, wellness a relaxaci v našich hotelích máte se speciální slevou.
Finanční podpora
Příspěvek zaměstnavatele na životní pojištění a doplňkové penzijní spoření je samozřejmostí.
Sick days
Není vám dnes dobře? Nevadí, neptáme se proč. Prostě jednou za čas můžete říct, že nepřijdete, a nic se neděje.

Začněte tady

Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám základních informací včetně toho, proč byste u nás chtěli
pracovat, a my se vám ozveme.